“Tak hairan laki tu kena tunjai, prempuan slamber je dia sepak”-Valentino Rossi kant0i menendang seorang wanita di litar

Rossi Jatuh, Marquez Juara MotoGP Malaysia 2018

Video Dibawah sekali

NETIZEN.media-Valentino Rossi yang melesat terdepan sejak awal MotoGP Malaysia pada Minggu (04/11/2018), tiba-tiba terpeleset di tikungan pertama Lap ke-17. Posisinya pun langsung diambil Marc Marquez yang membuntutinya.

Rossi yang menempati posisi start kedua langsung melesat ketika lampu hijau menyala. Pembalap MotoGP yang dijuluki The Doctor ini dibuntuti Johann Zarco dan Jack Miller.

Sementara Marquez yang start di posisi ketujuh, perlahan tetapi pasti memacu tunggangannya. Hingga memasuki tiga besar pada Lap ke-3.

Memasuki Lap ke-5, Marquez menyalip Zarco di depannya. Sehingga ia hanya berjarak 0,6 detik dari Rossi di peringkat pertama. Kemudian jaraknya melebar hingga 1 detik pada Lap-9.

Apes, pada Lap ke-17 di tikungan pertama, Rosi terjatuh. Posisinya pun langsung diambil Marquez. Rossi yang masih bisa menunggangi motornya YZR-M1 hanya berhasil finish di peringkat 18.

Marquez pun dipastikan menempati peringkat pertama di MotoGP Malaysia 2018, disusul Rins dan Zarco di peringkat kedua dan ketiga.

Valentino Rossi kantoi menendang seorang wanita di litar

Rossi, kantoi ditangkap  pada pagi ini di litar Cheste, membuat pusingan, memberikan tendangan , dalam kes ini, tidak kepada Marquez, tetapi kepada seorang wanita kerana menghalang laluannya  di paddock.
Dirakam oleh kawan yang baru menghantarnya kepada saya.
Sila kongsi supaya pemandu ini berhenti menjadi sombong.

Video:

Selain Itu rossi juga Menolak Marshal yg Ajak beliau Selfie namun marshal itu Terkedu Dan Marshall Itu Terus Beredar.

GridOto.com – Ada momen menarik saat Valentino Rossi menghampiri para fans di tikungan pertama sirkuit Sepang.

Ada satu marshal yang mengajak Valentino Rossi selfie. Sayangnya, Rossi tampaknya tidak suka dengan tindakan si marshal itu.

Tampaknya sang marshal menutupi Rossi yang hendak menyapa para fans. Sang marshal tampak kaget dan menjauh dari Rossi. Kasihan juga ya.

SUMBER

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *