CCTV Merakam Anjing Masuk Bilik Bayi Setiap Malam. Apa Yg Dilakukannya Sangat Memeranjatkan

Sepasang suami isteri yang menyedari kelakuan pelik anjing peliharaannya yang sering memasuki bilik bayi mereka pada tengah malam setiap hari.

Oleh kerana perasaan yang ingin tahu, mereka telah memasang CCTV bagi mengetahui apa sebenarnya yang dilakukan oleh anjing tersebut di bilik bayi pada setiap malam.

Anjing merupakan spesis haiwan yang paling setia serta paling pandai membalas budi tuannya yang menjaga serta merawatnya.

Kadang-kalanya kita sendiri tidak mengetahui cara haiwan peliharaan kita itu akan membalas jasa kita dan bukan semua yang dapat memahami gerak-geri serta tingkah laku mereka.

Ragam mereka seperti mahu menghiburkan hati tuan mereka, anjing juga penjaga yang paling dipercayai dalam menjaga kediaman kita daripada bahaya.

Itulah yang di alami oleh sepasang suami isteri yang menyedari kelakuan pelik anjing peliharaannya yang sering memasuki bilik bayi mereka pada tengah malam setiap hari.

Oleh kerana perasaan yang ingin tahu, mereka telah memasang CCTV bagi mengetahui apa sebenarnya yang dilakukan oleh anjing tersebut di bilik bayi pada setiap malam

Alangkah terkejutnya mereka apabila melihat CCTV tersebut yang memaparkan anjing mereka itu sebenarnya membuat rondaan di bilik bayi tersebut untuk memastikan anak mereka dalam keadaan selamat.

Rasa terharu dengan sikap prihatin anjing peliharaan mereka itu pun ada, dalam video pendek dari CCTV tersebut dapat dilihat anjing tersebut telah mengelilingi katil bayi sambil melihat-lihat bayi yang berada di dalam katil tersebut seperti memantau keselamatan bayi mereka.

Mereka membuat andaian bahawa selepas pasti bayi berada dalam keadaan selamat di dalam katil bayinya, anjing tersebut telah di lihat berjalan menuju ke tingkap serta menjenguk di tingkap terbabit seakan melihat jika ada apa-apa yang mencurigakan.

Selepas berpuas hati membuat rondaan tersebut, anjing itu pun terus berjalan keluar dari bilik terbabit.

Pasangan tersebut tidak menjangkakan bahawa anjing mereka itu sangat bijak serta begitu prihatin akan keselamatan anak mereka yang masih bayi itu, ianya amat menyentuh perasaan kerana benarlah seperti yang diperkatakan bahawa setiap anjing akan membalas jasa tuannya itu tidak kira bagaimana cara sekalipun.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Sumber

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *